miercuri, 17 octombrie 2007

o cladire....sau poate doua

8 comentarii:

Anonim spunea...

superba poza, tudor

tudord spunea...

merci... Anonim :P

Ramona Aștefănesei spunea...

Prima impresie a fost "wow.." E o fotografie superba; aproape sa nu recunosc cladirea in care invat :D Poate pt ca e surprinsa altfel..., nu stiu. Mi se pare foarte sugestiv faptul ca e surprinsa in doua "ipostaze", aproape ca si cum ar fi doua cladiri diferite: una, cea reala care sta in picioare si alta "altfel" pe care fiecare o vede in felul.
Acesta a fost gandul care mi-a trcut prin minte atunci cand am vazut imaginea... :)

Anonim spunea...

in primul rand nu-mi gasesc cuvintele(lucru care se intampla foarte rar).... e impresionant cum poate sa fie de spectaculoasa poza....parca ar fi o simfonie de culori...senzatii si maretie...
ai reusit sa faci un lucru maret... esti un creator de frumos... felicitari

Anonim spunea...

...superb....

Anonim spunea...

SUPERB spun si eu. hm, se pare ca noua camera ti se potriveste destul de bine :-)
sporaciune ;)

Sim spunea...

equal with: "this reality or maybe...."

Ady spunea...

frumos. imi place silueta care apare in fatza cladirii. ii da unicitate