vineri, 7 decembrie 2007

ti-as da si luna de pe cer


Am luat luna de pe cer
Si ti-am asezat-o la picioare...
Eu am rapit-o din eter
Printr-o splendida imprejurare
Si ti-am daruit-o fiindca sper:
La dragoste si alinare;
La suflet candid si inime curate;
La doua maine unite: inele argintate;
Iar glasul inimii in canturi de copii...
La suflet cald si fara de pacate
La "Gandul" pur si eternitate

Iti daruiesc acum si luna de pe cer
Si fac orice deoarece eu cred si sper:
La ganduri tainice , pe inserat soptite;
la "Te iubesc"-ul tandru in nopti de argint
La zambetul din suflet si-un sentiment crescand;
La ochii verzi si-albastrii, la plete despletite
La imbratisari de vara si aripe de inger.

Ti-am adus luna in dar,
Cu bratele deschise
Fara vorbe cu mult har
Ci doar din inima desprinse
Ce curg acum usor prin grai
Precum cerneala sufletului meu
Asculta luna! Priveste-o!
Iar griji, nelinisti sa nu ai
Caci langa tine eu voi fi mereu...


La multi ani, Alina!
Te voi iubi mereu!

2 comentarii:

Ramona Aștefănesei spunea...

La multi ani Alina! Sa ai parte de tot ce e mai bun si mai frumos in lume >:D<

Sim spunea...

La multi ani! Iti doresc sa fii fericita