duminică, 25 mai 2008

Acolo-n sufletu-mi esti inger si acolo vei ramane vesnic

Am început demult să caut
O zi mai bună şi un gând senin,
Şi-am găsit acum în astă primavară
O iubire tandră şi pură ca un crin!




Şi-am găsit iubirea printre firele de iarbă
E minunată, caldă, frumoasă şi ca zăpada-i dalbă,
Este o trăire intensă în sufletu-mi prezentă
E surprinzătoare, ca o mică floare de margaretă




Iubirea în suflet aşezat-am iar floarea în păr
Căci viaţa mea acum e plină de dragoste şi adevăr.

Pentru Alina D. , cu toată dragostea mea



Ea este Alina, ea este EA.
"Acolo-n sufletu-mi eşti înger şi acolo vei rămâne veşnic"
Te iubesc!








5 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos si pur! sunt asa de fericita pt tine. e cu adevarat frumoasa si dupa privire as putea spune ca e o persoana speciala:X e atat de fantastic sa simti ca cineva iti este sulfetul pereche si sa simti in orice imbratisare a persoanei iubite o intregire ..incat iti dai seama ca nimic nu salveaza mai mult decat iubire!

Sim spunea...

e foarte frumos ingerul tau si va sta foarte bine impreuna.
Multe clipe frumoase in continuare
>:D<

Ramona Aștefănesei spunea...

Oare ce inseamna a fi "inger", mai ales a fi inger pentru cineva? Inseamna oare sa ai "aripi" (la propriu vorbind)? mhm... nu cred, pentru ca asa ceva nu e posibil. Si atunci? Totusi...un inger este o fiinta care aripi, care te ajuta sa zbori, te face sa fii o alta persoana, o persoana mai buna pentru tine, pentru cei din jur, pentru toata lumea... o persoana ..fericita.
EA este un inger pentru ca este EA, este jumatatea pe care trebuia sa o cauti, acea persoana care te completeaza, care te face sa fii... fericit. Impreuna puteti "zbura" fiind calauziti de cel mai frumos si mai pur sentiment din lume, de IUBIRE.
Imi doresc din tot sufletul sa fiti mereu impreuna, sa va iubiti si sa fiti vesnic fericiti.
Nu e nevoie sa mai mentionez ca va sta foarte bine impreuna pentru ca toata lumea stie si vede asta.
Fie ca bunul Dumnezeu sa va lumineze calea, sa va protejeze si sa aveti o viata plina de fericire si impliniri, dragii mei prieteni.
>:D< >:D<

Anonim spunea...

Mă simt ca un înger... lângă un alt înger :) Îţi mulţumesc dragul meu, Te iubesc! :*

Anonim spunea...

frumos :-) ma bucur sa vad ca mai exista iubire. nu o lasati sa dispara!

sim

p.s. a treia foto e superba. si incadrare, si model.