duminică, 1 iunie 2008

atingerea rece ...


Atingerea rece...
A timpului ce trece
Lasa marcant urme adanci
Oricat vei dori ca raul sa-ntuneci,
Probleme si lacrimi in Abis sa arunci
Ele vor fi acolo in gand si "gandire"
Si-n suspine amare varsate pe branci
Vor fi si-n suflete marcate de ură
Vor fi si-n glasuri iar in inima porunci
Si vor mai fi si-n zambet si-n noi si-n voi
Si in orice imbratisare
Si-n ochi si lacrimi si-n canturile dulci
Vor fi si-n noi si-n voi si-n orice infatisare

Atingerea rece si zambetul umbreste
Si-ngheata si ganduri iar in suflete curg
Imagini tenebre si prafuri de crete
Irosite artistic in chip de Demiurg...
...

(nu intrebati .... :| )

6 comentarii:

Ramona Aștefănesei spunea...

brrr... pot spune ca asta e prima fotografie facuta de tine care imi da cu adevarat fiori.. si asta de la prima privire..
nu stiu daca se datoreaza faptul ca sunt de piatra iar eu am o slabiciune pentru statui, pentru ingeri, pentru copiii de piatra sau pentru ipostaza pe care o reprezinta..
oricum... felicitari

ps: pot sa stiu unde ai facut fotografia? :)

tudord spunea...

poza originala nu e chiar asa de stranie pe cat pare a fi,,, am tras putin de contraste si de culori..
poza e facuta la Bojdeuca Ion Creanga (undeva pe Sararie)(iasi, pentru cei ce nu stiu ;) )

Unknown spunea...

super poza merge bine pe un background cu o tema de Windows intunecata!!! E tare ce mai zic! Dar nici nu putea fi altfel

Anonim spunea...

fiecare statuie este faurita de atingerea calda a unui sculptor sufletist cere iubeste. rodul simtamintelor lui este rece, dar etern.
ea va sta in calea timpului. vor cade ploi, ninsori; vor fi sarutari ale vantului sau privirile tandre ale calatorilor indragostiti, care se opresc o secunda din sarut si o privesc cu interes, sau cu melancolie, apoi isi continua drumul la pas usor si leganat, uitand poate imediat ca au vazut acea statuie. va fi si un fotograf, care simte poate ce a simtit acel sculptor, si face o poza, face o fotografie, face arta.

frumos Tudor, minunat ca de fiecare data.

Anonim spunea...

eu initial am crezut ca e vorba de un os..in poza..dar m-am apropiat si mi-am dat seama ca-i o statuie!:D m-a emotionat poezia..se potriveste extrem de bine cu poza..mai ales prima strofa..I'm touched..not stoned..:D

Anonim spunea...

interesanta abordare!
sim