duminică, 15 februarie 2009

rosu.. si negru..


9 comentarii:

Anonim spunea...

trandafirii sunt cele mai frumoase flori dupa parerea mea, sunt cele mai minunate si mai superbe, si stiu sa transmita cel mai bine o dorinta, o imbratisare, un zambet, o privire, un gest, mai ales ca sunt trandafiri rosii. felicitari pentru realizare, si cat mai multe postari. ;)

tudord spunea...

Multumesc pentru comentariu :)

Anonim spunea...

tot eu :D
abia acum am observat ca e un singur trandafir fotografiat in oglinda. sunt curioasa care e semnificatia. m-as putea gandi la multe interpretari, dar nu as sti pe care sa o aleg.

tudord spunea...

orice varianta ai alege... orice scenariu... nu poate fi decat frumos ;)

Anonim spunea...

as avea si eu o interpretare: suflet pereche ?! :)

Anonim spunea...

asta asa e, orice scenariu te umple de visare si emotie, si e frumos, dar nnu se compara cu ceea ce real. cel mai mult imi place cand prietenul meu ma trezeste cu un trandafir: intr-o dimineata alb, in cealalta rosu, iar cand il sarut e rece, pentru ca vine de afara, insa in acele momente, chiar nu mai bag in seama trandafirul, uneori uit si ce culoare avea in acea dimineata. acest fel de scenariu mi-ar fi fost imposibil de imaginat, de aceea este si mai fermecator. acest trandafir cu ce ocazie a fost daruit, si apoi fotografiat? asta daca nu e o intrebare prea personala.:D

Anonim spunea...

ar putea fi suflet pereche, dar e un trandafir in oglinda. oare e perechea lui insusi? :-/

Anonim spunea...

Otilia... la prima vedere ai spus ca nu ti-ai dat seama ca e un trandafir in oglinda... Sunt sigura ca in acea clipa ti-au trecut deja prin minte niste semnificatii. Eu m-am gandit la acel "suflet pereche" perfect, predestinat, care ti-a fost sortit.. acel suflet pereche care te completeaza. Nu e acelasi trandafir.. nu e perechea lui insusi.
Dar e doar o interpretare... :)

Anonim spunea...

well, e nimerit sa incepi cu roses, apoi continui cu florile preferate of the significant one, sigur mai trebuie sa fie si o lalea, o zambila pe lista respectiva ;;)