vineri, 3 august 2007

te astept,,..


din ciclul "singuratate"....

7 comentarii:

Anonim spunea...

TE ASTEPT
   Autor: Madalina

Te astept ca un fulg de nea,
In palmele mele fragil sa te topesti
Caldura trupului tau sa-mi dea viata
Te-astept iubire s-apari de unde esti.

Te astept in serile albe de-atata visare
Sa te strecori printre stelele din cer
Caci tu,iubire,esti foc nestins in candela divina,
Un demon preschimbat in petale de inger.

Rasari in visul meu speranta vie
Si lumineaza-mi calea spre un nou taram!
Iar de vei fi aici si maine,
Voi fi aceeasi scumpa floare in negura de fum.


Ce trist pare parcul. Simt ca pana si bancilor se simt singure

Anonim spunea...

pe cine astepti?....nu conteaza....parcul,si el asteapta.....pe toti...drumul e lung.....iar cel asteptat mereu apare......apare...dar....problema e timpul,..poate sa apara oricand.....daca atunci cand va veni...nu va mai fi asteptat....off......asteptarea e cea mai grea.....

tudord spunea...

;;)

tudord spunea...

astept sa renasc si sa traiesc din nou... o astept pe "Ea" sa ma ridice de jos si sa fim fericiti.
"Ea" exista. Si nu este doar o plasmuire a imaginatiei mele. Exista cu adevarat asa cum eu exist, asa cum tu existi... Ea va exista mereu.. si o voi astepta asemenea...
Te iubesc! si nu oricum....
Randurile acestea sunt pentru "Ea"...

Ramona Aștefănesei spunea...

E foarte bine sa iti doresti sa renasti, sa o astepti pe "Ea". Dar nu uita: atunci cand "Ea" va incerca sa te ridice, ajut-o si tu putin, nu o lasa numai pe "Ea". Astfel va fi la amandoi mai usor, iar apoi va puteti continua impreuna drumul.
Be strong and fight! :)

Anonim spunea...

Astept

aştept... clipe ce trec,
soare răsare, lună apune,
vis printre ape... vor curge mereu.
timp fără soare, timp fără lună,
sufletul meu.

aştept... clipe ce trec,
viaţă ce trece, moarte ce vine,
vis de mărire, totu-i o umbră,
steag fără nume
flutură-n vânt.

aştept clipe ce trec,
privesc ce rămâne,
nu pot să opresc
moartea ce vine,
nu pot să opresc
visul din mine.

tudord spunea...

pur si simplu... minunat
multumesc