duminică, 15 iulie 2007

albastru


pur si simplu albastru......

3 comentarii:

Ramona Aștefănesei spunea...

Pentru moment am fost tentata si eu sa spun: "da, e doar albastru", dar la o examinare mai atenta mi-am dat seama ca nu e chiar asa; da, e albastru, dar sunt mai multe nuante, mai sunt si firele de iarba care parca ar "seamana" cu aspiratiile, dorintele oamenilor... unele sunt atat de inalte incat nici nu li se vede partea de sus, altele sunt prea joase incat nu se vad deloc etc. ...
Se observa pana si umbrele unor fire pe alte fire (poate fi interpretabil)...
Nice picture. :)

Anonim spunea...

In cazul in care se mai intreaba careva de ce simplitatea este superba… poza asta ar putea fi unul dintre cele mai bune exemple. Bravo!

tudord spunea...

sincer... nu-mi placeau pozele care sunt inclinate in mod voit... dar am incercat (cu durere in suflet :P) sa fac si eu una
si ... a iesit binisor.... pacat de anomalia de culoarea din coltul sin dreapta sus... :(