luni, 30 iulie 2007

umbre


umbre.... roz :(( :P

4 comentarii:

Anonim spunea...

Umbre
    de Mihai Leonte

Fiinţe mistice, amăgitoare
Prin faţă mi se perindă,
Stau lângă masă în picioare,
Cu privirea fixată în grindă.

Filme cu desene animate
Privesc pe ecranul câmpiei,
M-acopăr de nostalgii uitate
Umbre frumoase ale copilăriei.

Zile frumoase, nopţi înstelate
Vise de călătorii astrale
Se sfarmă în a inimii cetate
Fantome pur imaginare

Secvenţe reale de viaţă,
Autentice fără sens relativ
Ies din minte la suprafaţă
Stafii ce mă fac emotiv.

tudord spunea...

:) nice
merci

Anonim spunea...

imi place...e ROZ....si...sincer nu imi prea plac umbrele....de ce sa fii umbra, sa traiesti in umbra....cand poti sa fii "concret"...in fine....important e ca e roz...nu chiar roz....dar....e totusi roz :D

Anonim spunea...

ziceam ca nu-mi plac umbrele.....am stat si m-am gandit ca.....ele de fapt...ne arata ca undeva in apropiere se afla lumina