joi, 15 februarie 2007

rise and....fly

3 comentarii:

dioneea spunea...

un moment de impietrire. interesanta ideea fotografiei.

...sub supravegherea vulturului:D

Anonim spunea...

Poate nu sunt eu intr-o dispozitie prea grozava, dar la prima vedere poza e sinistra. La a doua e ironica. Iar la a treia, daca imi fortez putin imaginatia si fac o pirueta la 180°, ar putea fi chiar optimista.
Sinistra? E facuta intr-un cimitir, la umbra unei cruci! Parca e un joc de-a „Ascunsea”. Unul sta sprijitit cu fruntea de o cruce mai...usor de reperat si numara pana la 70 (doar nu ati vrea mai mult?!). Si altii se pitesc, ghemuiti, la umbra diferitelor morminte. Ca in poza! Fiecare pandeste si este gata sa iasa din ascunzatoare. Daca jucatorii sunt mai multi copii, atunci se cheama „nazbatie” sau „aventura”. Sinistrul intervine atunci cand jucatorii sunt doar...Me, Myself si Je ( la gandul asta mi se face pielea de gaina...brrrrrrrr! tre’ sa fac o vizita la nea’Caisa Gandologul aka psihiatru sau psiholog ce-o fi el, ca nu prea ii deosebesc)
Ironica? Pai ... un vultur strajer la cimitir e ca un lup paznic la oi!!! :)) Nu? Abia asteapta sa iasa vreunul din „perimetru” si sa aiba ce ... ciuguli. Vaaaaaaiiii, chiar ca trebuie sa fac vizita aia despre care vorbeam mai sus! Brrrr!!! Dar acum serios: chiar numai mie mi se pare ironica ideea?
Optimista? Ar putea fi, daca ne gandim asa: „Viata mea de acum e un mormant. Nu-mi place, asa ca ... I rise and fly!” Bun! Dar de vultur cum scap?! Eh, pai joc ... ascunsea! :D


P. C. (adica Post Comment – acum fac si jocuri de cuvinte :P ): Daca ai fi luat in obiectiv doar literele „ ITATE”, mi-as fi imaginat un scenariu intreg in jurul cuvantului „ETERNITATE” si comment-ul ar fi fost cu totul altfel. Ar fi fost mai serios, mai filosofic, mai ... alb, mai stralucitor (sorry, nu m-am putut abtine!). Dar asa... nu e vina mea c-a iesit ce-ati citit! 

tudord spunea...

cand am facut poza eram insotit doar de Myself si Je ,, dar nu cred ca trebuie sa il vizites pe nea Caisa... mi'ar spune ce deja stiu (deci imi pierd timpul degeaba :P)...
de ce fac poze in cimitire..? pt ca e foarte multa linisite... chiar daca pe langa el este soseaua de centura...si e destul de aglomerata :(
PS.. in curand am sa raspund la comentarii intr'un mod mai amanuntit.. Enjoy