luni, 12 martie 2007

momentan lipsesc... :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Toata lumina vine de la floare : ) Un nene imi spunea ca rosu si galben se distorsioneaza in lumina puternica si, pentru a nu pierde din detalii, obiectul trebuie „umbrit”. Si tot el zicea ca daca lumina e prea slaba, pozele apar „in miscare”. Inca nu am avut ocazia sa verific, dar tind sa-l cred pe cuvant (e destul de bazacios in domeniul asta :P). Prin urmare, daca reusesc sa „stapanesc” lumina, pot obtine poze ok indiferent de distanta. Buuun, pana aici am inteles teoria. Problema vine in practica: pozele de detaliu nu-mi ies nici impuscate! E adevarat ca cele reprezentand diferite obiecte rosii sau galbene au un grad de „jenibil” mai ridicat decat altele. Dar nici cu obiectele verzi nu mi-e rusine : ( Exemplul 1: am vrut sa pozez foarte de aproape (aprox 15 cm) o creanga acoperita de licheni. No rosu, no galben, nori si lumina slaba. Si totusi ... poza de 2 lei! E adevarat ca am folosit bliz, dar altfel iesea prea intunecata... Exemplul 2: Aceeasi zi cu nori, aceeasi lumina slaba, aceeasi distanta de 15 cm aprox. De data asta, in obiectiv o floare rosie. Acelasi rezultat jalnic! Exemplul 3: Am vrut sa pozez o floare (rosie) acoperita cu stropi de apa (imitand roua). Imi venea sa-mi dau palme cand am vazut ce-a iesit: rosul a devenit portocaliu, picurii de apa s-au transformat intr-un kilogram de sclipici turnat peste floare, nu se intelegea unde incepe o petala si unde se termina alta, abia daca puteai distinge despre ce floare era vorba. Si in realitate era asa de faina...
Si acum ... ca la rubrica „Sfatul psihologului” din revistele pentru adolescenti: „Ce sa fac? Oare mai am vreo sansa? Oare sunt nevoita sa fac poze de la 7 m pentru tot restul vietii mele???” :P


P.S. Ce treaba are fenomenul OZN cu paralelismul cailor ferate, coada vacii cu stampila primariei si poza asta cu titlul sau (parca ar fi status de mess : ) )? E retorica intrebarea asta, nu te chinui sa tastezi un raspuns : )