duminică, 4 martie 2007

primavara

5 comentarii:

Sim spunea...

primavara out...dar in mine? dar pe blogul meu?:(( de fapt este...dar nu vreau eu sa ii acord atentie...ca s-ar putea sa imi dua seama ca asta implica multa activitate din partea noastra...a tuturora: inseamna sa iti asumi o responsabilitate: acea de a trai, de a reincepe..si nu numai...primavara nu vine...ci se resimte. Tu cum simti primavara? o simti? o astepti?ce inseamna pt tine? ca simbol al primavaerii...am vazut mereu ghiocei...zambile...tu ai pus alta floare(apropo ...ce floare e?)....tu observi in altceva primavara... culoarea sa are vreo semnificatie?

tudord spunea...

sim.. ce simt eu nu conteaza...
fie ea primavara frumoasa, fie ea primavara anotimpul in care m'am nascut..dar mie nu'mi place....
florile sunt branduse...
ciudate ca sunt branduse de toamna... dar oricum primavara e asociata cu ideea de flori.... si atat

Sim spunea...

crezi? mie imi miroase a subestimare si eschivare....si acum e un moment in care as vrea sa se crape pamantul si eu sa cad inauntru.
tu zici ca ce simti tu nu conteaza? extrem de egoista replica. egocentrista. conteaza.pe baza a ce zici apar si fotografiile si titlurile lor...alocuri mia triste decat photo in sine.
sunt persoane in ai caror ochin contezi si daca acest lucru te lasa indiferent ...parerea mea e ca si acele persoane sunt indiferente pentru tine.
Primavara nu e asociata cu ideea de flori si atat! nu sunt de acord. unde incadrezi surpriza unui soare cald? , surpriza unui gandac d epe un trunci d epom? visele depsre o vara....dezmortirea oaselor....dezmortirea sinelui? sau poate...primavara nu a venit decat pentru altii..:((mai bine saream peste vreo 2-3 ani deodata..incepand cu vreo 4-5 luni in urma...sau mai bine saream peste 20 si un pic de ani)

tudord spunea...

ok.. ma eschivez si subestimez. sunt egoist si egocentrist. ok.. sa incep sa vorbesc doar despre mine, sa fac o autobiografie... de ce sa mai vb despre fotografii.. ca deh.. pt ce a fost facut blogul asta

Sim spunea...

ok. esti ofticat..te-ai ofticat..sau o varianta apropiata...
pai...nu pot sa discut despre o poza...pixeli brightness..and stuff...doar ce imi exprima si ce titlu are...iar titlul..imi pare ca e pus de tine. poza-> imagini-> sentimente...
daca asta deranjeaza...pai imi cer scuze